Com ens relacionem amb les xarxes socials?
Us presentem una nova proposta: un taller monogràfic on parlarem sobre les diferents maneres d’utilitzar les xarxes socials. Compartirem reflexions sobre aquells usos que poden afavorir la comunicació i el benestar, així com aquells que poden acabar generant malestar.
L’objectiu del taller és ajudar a detectar possibles situacions de risc, identificar les emocions que ens desperten en relació amb el nostre autoconcepte i oferir orientacions per fer un ús més conscient i saludable de les xarxes socials.
El taller serà impartit per l’Oscar Varela, psicòleg d’acidH.
Preu: 20 euros
Per qualsevol dubte:
prafols@acidh.org
676416 605